• افزودن یک المان سبز به فضای اداری سبب ایجاد حس نشاط و همچنین افزایش راندمان کاری نیروها خواهد شد. پس از اجرای این کار پرسنل مجموعه ابراز خوشحالی از حضور دیوارسبز خزه ای افراماس در مجموعه خود کردند.

    Continue reading
  • محیط رسمی و اداری اتاق مدیریت مجموعه توسط ماس وال گرم و زیبا و باطراوت شد و مدیریت مجموعه ابراز کردند که پس از اجرای این کار جلساتی که در این اتاق برگزار می شوند پرانرژی تر خواهد بود.

    Continue reading
  • دراین پروژه کارفرمای محترم یک رندر به مجموعه ما ارایه داد و با توجه به محصولات تولیدی افراماس سعی بر ان شد تا بیشترین تطابق اجرایی با طرح صورت گیرد. همانطور که در تصاویر پروژه ملاحظه می فرمایید گیاهان طبیعی بدون گلدان و سیستم ابیاری و همچنین زهکشی روی دیوار قرار گرفته اند. در پس زمینه گیاهان خزه سایپرس اجرا شد و گیاهان تپبیت شده شامل بیبی بلو و اکالیپتوس و هدرا با تراکم بالا بر روی خزه ها دیزاین شد. عدم نیاز به ابیاری و نور افتاب و نگهداری و برجسته نشدن دیوارسبز بدلیل قرار گرفتن در مسیر رفت وامد و همچنین تعبیه نشدن عمق مورد نظر جهت اجرای دیوارسبز موضوعات مهم کارفرما در این پروژه بود که ماس وال یک گزینه عالی برای حل تمام این معضلات معرفی شد و سبزی و طراوت بدون دغدغه و محدودیت به مطب موردنظر افزوده گردید. قرار گرفتن عناصر طبیعی مانند ماس وال در محیط های درمانی باعث کاهش استرس مراجعه کنندگان در حین درمان می گردد.

    Continue reading
  • ایجاد یک ورودی دعوت کننده از خواسته های کارفرمای محترم ما بود. ترکیب ماس وال با اکواریوم موجود در مجموعه یک نتیجه عالی خلق کرد و باعث حیرت بینندگان شد و مراجعه کنندگان در بدو ورود با طراوت و سرسبزی ماس وال و درختچه های تثبیت شده و همچنین حرکت زیبای ماهی ها در اکواریوم که نشانه حیات است روبرو می شوند. همچنین قرارگرفتن لوگوی شرکت زیر ماس وال و اکواریوم توجه بیشتری را به برند معطوف می کرد. کارفرمای محترم مجموعه به دلیل رضایت از عملکرد تیم ما و نتیجه کار درخواست افزودن دیوارخزه ای به یک قسمت دیگر در شرکت را داشتند و در این دیوار با سبک ماس وال ارت یک کار منحصربفرد را به ایشان تحویل دادیم. وجود یک عنصر طبیعی در محیط های اداری نقش بالایی در افزایش راندمان و بهره وری کارمندان خواهند داشت و ماس وال با قابلیت اجرا در بی نهایت طرح از لحاظ بصری نقش شایانی در زیباسازی محیط به وسیله خزه و گیاهان تثبیت شده دارد. نکته بسیار مهم عدم نیاز به ابیاری و نور افتاب و نگهداری است که یک امتیاز بزرگ برای محیط های اداری محسوب می شود و مجموعه را از وجود یک پرسنل برای نگهداری از گیاهان بی نیاز می کند. در نهایت کارفرمای محترم از مدیریت و طراح مجموعه خانم مهندس صاحبی با بیان این جمله که شما گنجینه هستید و هنر قیمت ندارد از عملکرد تیم افراماس احساس رضایت خود را به زیبایی بیان کردند.

    Continue reading
  • محل نصب دیوارخزه ای در راهروی ورودی یک سالن زیبایی قرار داشت و یک لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری بسیار زیبا برای عروس و دامادها فراهم گردید. قرار گرفتن هفت لاین خزه مابین اینه های دکوراتیو موجود در راهرو زیبایی کار را چندین برابر نمود. برای مقرون به صرفه تر شدن هزینه نهایی کار به وسیله تلفیق دیوارخزه ای با متریال های متفاوت ساختمانی مانند اینه های دکوراتیو، ترموود، پنل های گچی و... می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد.

    Continue reading