• اجرای المان های سبز مثل خزه ی تثبیت شده انرژی مثبت به مراجعه کننده در حین درمان می دهد و استرس آن را کاهش می دهد.

    Continue reading
  • دراین پروژه کارفرمای محترم درخواست اجرای طرح با تنوع رنگی بالا با طیف طبیعی و همچنین همراه با خطوط منحنی را داشت. دیزاین خزه ها در بافت های مختلف و همچنین ایجاد یک توناژ زیبای سبز رنگ جلوه بسیار زیادی به این پروژه بخشید. سعی کردیم در طراحی از برند مجموعه الهام بگیریم تا با هویت مجموعه نزدیک باشد. پرسنل مجموعه و مراجعه کنندگان از دیدن این تابلوی طبیعی هنری هیجان زده شدند و بیان کردند که برای اولین بار چنین چیزی را از نزدیک می بینند و با آن اشنا می گردند. این سبک بنام ماس وال آرت معروف است و خانم مهندس صاحبی برای اولین بار در ایران این سبک را اجرا کرده است. یکی از مهم ترین مزایای ماس وال اجرای آن در بی نهایت طرح و نقش است و هر طرح قابلیت شخصی سازی برای هر مشتری دارد. کارفرمای محترم جناب آقای دکتر افشار مدیریت مجموعه از کیفیت، سرعت، دقت و نظم مجموعه رضایت کامل داشتند و با توجه به فعالیت طولانی در زمینه استارتاپ ها اذعان داشتند که مجموعه افراماس اولین استارتاپی هستند که حرفشان با عمل همخوانی داشته و چه بسا عملکردشان از حرفشان قوی تر است.

    Continue reading
  • ماس وال یک گزینه عالی وسریع وبدون محدودیت برای افزودن سبزینگی به انواع محیط های اداری و تجاری و مسکونی است. متریال خزه تثبیت شده روح و نشاط فراوانی را به محیط های تجاری می افزاید.

    Continue reading
  • دراین پروژه کارفرمای محترم درخواست اجرای طرح با تنوع رنگی بالا با طیف طبیعی و پتینه مانند داشت. دیزاین خزه ها در بافت های مختلف و همچنین ایجاد یک توناژ زیبای سبز رنگ جلوه بسیار زیادی به این پروژه بخشید. این سبک بنام ماس وال ارت معروف است و خانم مهندس صاحبی برای اولین بار در ایران این سبک را اجرا کرده است. یکی از مهم ترین مزایای ماس وال اجرای ان در بی نهایت طرح و نقش است و هر طرح قابلیت شخصی سازی برای هر مشتری دارد. کارفرمای محترم از کیفیت طراحی و اجرا و قیمت مناسب رضایت کامل داشتند.

    Continue reading
  • این دیوارسبز در قسمت اداری شوروم و پشت میز منشی نصب شد. کارفرمای محترم قبلا دیوارسبز طبیعی در این محل داشتند که به دلیل مشکلات آبیاری و نور و نگهداری تصمیم گرفتند ماسوال را جایگزین گرین وال کنند.

    Continue reading
  • دراین پروژه کارفرمای محترم درخواست اجرای طرح با سبک ماس آرت را داشت. یکی از مهم ترین مزایای ماس وال اجرای ان در بی نهایت طرح و نقش است و هر طرح قابلیت شخصی سازی برای هر مشتری دارد.

    Continue reading
  • اجرا شده در دفتر مدیریت رسانه سروش تهران، خیابان ولیعصر کارفرما: جناب […]

    Continue reading
  • دراین پروژه کارفرمای محترم درخواست اجرای طرح با تنوع رنگی بالا با طیف طبیعی و پتینه مانند داشت. دیزاین خزه ها در بافت های مختلف و همچنین ایجاد یک توناژ زیبای سبز رنگ جلوه بسیار زیادی به این پروژه بخشید. این سبک بنام ماس وال ارت معروف است و خانم مهندس صاحبی برای اولین بار در ایران این سبک را اجرا کرده است. یکی از مهم ترین مزایای ماس وال اجرای ان در بی نهایت طرح و نقش است و هر طرح قابلیت شخصی سازی برای هر مشتری دارد. کارفرمای محترم جناب اقای دکتر رضوی از عملکرد تیم و انرژی مجموعه احساس رضایت زیادی داشتند.

    Continue reading
  • اجرا شده در کلینیک دکتر دینی تهران، زعفرانیه کارفرما: جناب آقای دکتر […]

    Continue reading
  • فضای شوروم به علت عدم حضور نورآفتاب شرایط مناسبی برای گرین وال نداشت و کارفرمای محترم برای افزودن طراوت به محیط شوروم ماسوال و مجموعه افراماس را انتخاب نمودند.

    Continue reading